Поради батькам

Хочете виростити обдаровану дитину? На допомогу вам - поради Девіда Льюіса, що узагальнили досвід тисяч родин, де є обдаровані діти:
  • Я відповідаю на запитання дитини наскільки можливо терпляче й чесно. Серйозні запитання та висловлення дитини я сприймаю всерйоз.
  • У нас у квартирі є дошка, на якій дитина може демонструвати свої роботи. Я не лаю дитину за безлад у кімнаті чи на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
  • Я надав дитині кімнату чи спеціальний куточок винятково для самостійних творчих занять.
  • Я показую дитині, що її люблять такою, яка вона є, а не за її досягнення. 

Читати далі

Діти вчаться жити у життя

Якщо дитину постійно критикувати — вона вчиться ненавидіти.
Якщо дитина живе у ворожнечі — вона вчиться аг­ресивності.
Якщо дитину висміюють — вона стає замкнутою.
Якщо дитина зростає у докорах — вона починає жи­ти у почуттях провини.
Якщо дитина зростає у терпимості — вона вчиться сприймати інших.
Якщо дитину підбадьорюють — вона починає вірити в себе.
Якщо дитину хвалять — вона вчиться бути вдячною.
Якщо дитина зростає в чесності — вона вчиться бу­ти справедливою.
Якщо дитина живе у безпеці — вона вчиться вірити людям.
Якщо дитину підтримують — вона вчиться цінувати себе.
Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості — вона вчиться знаходити любов у цьому світі.
[Із пластового часопису «Цвіт України»).

Закони розумно організованого сімейного виховання учнів
1. Пам’ятайте, що навчання — один з найважчих видів праці і що розумові сили і можливості дітей неод­накові.
2. Не потрібно вимагати від учня неможливого. Важ­ливо визначити, до чого він здібний та як розвинути його розумові здібності.
3. Навчання не сприяє розвиткові учня, якщо воно вимагає від нього механічного заучування і не потре­бує напруження розумових сил, пізнавальної актив­ності, мислення і дії.

Читати далі

Допоможемо своїй дитині самоорганізовувати себе та своє робоче місце


1.     Своєчасно лягати спати і рано вставати, щоб не запізнюватися до училища, встигнувши перед тим без особливого поспіху та зайвої метушні й нервування все зробити — прибрати постіль, провітрити кімнату, зро­бити ранкову гімнастику, виконати туалетні і водні про­цедури, добре поснідати.

Читати далі


ПСИХОЛОГІЧНА КРАМНИЦЯ. ЗАПАМ'ЯТАЙМО ПОРАДИ МЕДИКІВ, ПСИХОЛОГІВ
Не тримайте страх ні в собі. ні в дітях
Почуття страху характерне для більшості дітей.
Згадаймо давню притчу.
По дорозі до міста повз стару людину, яка сиділа на узбіччі, проходила Чума.
— Куди ти йдеш? — запитав старий.
— До міста, аби вбити тисячу людей, — відповіла Чума.
Рік потому Чума, повертаючи з міста, знову зустріла старого.
—- Ти сказала мені, що прямуєш до міста, аби вбити тисячу людей, а померло аж десять тисяч, — мовив їй старий.
— Я сказала тобі правду: я вбила тільки тисячу. Решту згубив страх!
Отож. страх — продукт власної свідомості. Він зникає, якщо його не тримати.
 

Читати далі

Немає коментарів:

Дописати коментар