Дидактична скринька



ПОРАДИ щодо спілкування і виховання проблемного учня
1.   Якщо учень запальний чи войовничий - переконайтесь, чи саме батьки не провокують таку поведінку. До нього треба бути уважним, роз'яснювати йому наслідки його поведінки, щоб він навчився регулювати свої стосунки з іншими людьми.
2.                       Якщо учень не вміє стримувати гнів, необхідно залучати його до активного слухання, щоб він привчався вербально висловлювати агресію і знімати збудливість і нервовість.
3.                       Ні в якому разі не застосовувати фізичне покарання.
4.                       Роз'єднати хулігана. Зайняти хулігана корисною роботою, щоб його енергія використовувалась з миролюбною метою.
5.                       Привчити учнів самим вирішувати свої проблеми настільки, наскільки це можливо, без стороннього втручання.
6.                       Не дозволяйте такому учню сидіти без діла. Спрямуйте його енергію на щось корисне.

7.                       Доброзичливість і теплі стосунки з такими учнями, постійне спілкування і вміння слухати проблеми учня, переконання - це допоможе запобігти агресивності.

ПОРАДИ
щодо встановлення довіри між проблемними підлітками і класним керівником в кризовий стан для них
1.  Уважно вислухайте учня. Прагніть того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти й прийняти його. Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтеся до нього серйозно, з повагою.
2.           Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдуть. Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3.           Поцікавтесь, що найбільше у даний час турбує підлітка.
4.           Впевнено спілкуйтесь з учнем. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з учнями - не нашкодити.
5.           Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
6.           В розмові з учнем дайте йому зрозуміти, що він необхідний і іншим, і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своїй діяльності.
7.           Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте учня на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і викликати довіру у нього.
8.           Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило у поведінці учня.

Немає коментарів:

Дописати коментар