Стратегії лідерства

Стратегії лідерства
Особливо важливим віком у процесі соціалізації є підлітковий — початок формування вже відносно самостійних поглядів, оцінок, стійкої системи понять, суджень про навколишній світ і своє місце в ньому.
Сьогодні виникла соціальна потреба у формуванні особистості, яка могла б самостійно вирішувати як щоденні, так і масштабні громадські завдання. Таку науку – «управління суспільством» - молодь ДНЗ «ХВПКУ» вивчає на практиці: бере участь у самоврядуванні.
 Учнівське самоврядування в групі дозволяє реалізувати мої виховні задачі:
·                   створити умови для реалізації творчого потенціалу особистості;
·     зацікавити учнів спільними ідеями, спрямованими на виховання активних громадян України;
·        учням набути соціального та громадянського досвіду, підготувати особистість до майбутнього виконання обов’язків, щодо участі в управлінні державними, суспільними справами;
·       для учнів – це реальна можливість виявити ініціативу, об’єктивно оцінити свою діяльність та справи інших;
·        розвинути основні життєві компетентності.
Очікуваний результат: Випускник, здатний до майбутнього виконання обов’язків щодо участі в управлінні державними, суспільними справами, лідер нової генерації.
Тому, одне з головних завдань  класного керівника  – так організувати життя учнівського колективу в позаурочний час, щоб учні добровільно, непримусово, з великим бажанням брали участь в різноманітних справах групи та училища, вчилися бути самостійними, уміли б оцінювати свої можливості і постійно намагалися пізнати самих себе для цього потрібно дієве учнівського самоврядування в групі.
Для стимулювання бажання учнів бути активними, формування лідерства, виховання успішної особистості в нашому колективі проводиться конкурс «Кращий учень групи». Він співзвучний з конкурсами «Учень року» обласного рівня, але в моєму педагогічному кошику інструментів впливу на учнів він - з 2008 року. Термін проведення конкурсу - навчальний рік, журі конкурсу – учнівське самоврядування. Розроблені критерії за якими визначається кращий учень. Враховуються успіхи в навчанні і виконанні вимог статуту училища, участь у групових справах і заходах, в загально-училищних заходах,  активність у професійному зростанні.  Тричі на навчальний рік оголошуються проміжні результати, інформація про які розміщується в класному куточку і на сторінці групи, в кінці року підводимо підсумки.
Критерії оцінювання та порядок розрахунку рейтингу учнів

№ з/п
Критерії оцінювання
Бали
 1
Успішність
Середній бал з предметів навчання
   2
Дисципліна, дотримання  Статуту училища, внутрішнього розпорядку
(якщо не зафіксовано жодного порушення)
-         грубі порушення (рукоприкладство, лихослів’я, псування майна)
-         пропуски уроків і відсутність без поважної причини на громадських заходах
-         спізнення на заняття
-         порушення дисципліни на уроках
-         невиконання доручень у встановлені терміни
-         паління на території училища
(за кожен з зазначених випадків, кожен урок)
    20
 
 
-         5


 -  3
 -  1
 -  2
 -  2
 -  2
   3
Заохочувальні бали за:
-         участь в олімпіадах, конкурсах, заходах
-         призові місця в олімпіаді, конкурсі (І, ІІ, ІІІ)
-         участь  у культмасових заходах у групі
-         активна участь у загальноучилищних заходах, виховних годинах, спортивних змаганнях
-         участь у професійних заходах (виставках, обслуговуванні
-         випуск стінної газети
-         сумлінне виконання доручень
епізодичних;
постійних (за підсумком семестру)
-         участь у громадсько-корисній роботі на території училища
-         прибирання території, аудиторії (крім чергування)

    3
 10, 8, 7
    2
    5

 
   5
   5 

  3
 20
  5

  3

Немає коментарів:

Дописати коментар